Jak magazynować witaminy

Istnieją dwa główne rodzaje witamin, witaminy rozpuszczalne w wodzie i witaminy rozpuszczalne w tłuszczach, a sposób, w jaki organizm przechowuje bądź nie gromadzi witamin pobranych z pożywienia, zależy od tego, jaki to jest typ. Organizm nie może magazynować witamin rozpuszczalnych w wodzie, co oznacza, że ​​dana osoba musi codziennie uzupełniać spożycie witamin rozpuszczalnych w wodzie. Osiem witamin z grupy B oraz witamina C to witaminy rozpuszczalne w wodzie i organizm nie może magazynować zawartości tych witamin.

Nie chodzi po prostu o to, iż organizm nie może przechowywać witamin rozpuszczalnych w wodzie, a także witaminy rozpuszczalne w wodzie są łatwo niszczone przez niewłaściwe przechowywanie, obchodzenie się lub gotowanie żywności zawierającej te witaminy. W szczególności ważne jest, żeby nie przegotować warzyw przez gotowanie, ponieważ witaminy rozpuszczalne w wodzie są z nich wypłukiwane, ale brak możliwości przechowywania witamin rozpuszczalnych w wodzie można przezwyciężyć przez lekkie gotowanie lub gotowanie na parze i użycie wody z owego warzywa ugotowano sosy i sosy. Ponieważ organizm nie może przechowywać witaminy C lub innych witamin rozpuszczalnych w wodzie, ważne jest, żeby jeść zbilansowaną dietę z co najmniej 5 porcjami owoców i warzyw, żeby zapewnić organizmowi wystarczającą ilość witamin do zastosowania w razie potrzeby, a kobieta nie cierpi. z niedoboru witamin spowodowanego niezdolnością organizmu do magazynowania zawartości witamin.

Z różnej strony organizm może przechowywać witaminy rozpuszczalne w tłuszczach. Ciało będzie przechowywać zawartość witamin w komórkach tłuszczowych, żeby można je było zastosować w razie potrzeby, a kobieta nie musi spożywać tak wielu witamin rozpuszczalnych w tłuszczach tak niejednokrotnie, jak przedstawia to miejsce w przypadku witamin rozpuszczalnych w wodzie. Komórki tłuszczowe przechowują witaminy A, D, E i K, dlatego są to witaminy rozpuszczalne w tłuszczach.


https://wkladki-ortopedyczne-krakow.pl/jak-leczymy/


Istotne jest także prawidłowe przechowywanie suplementów witaminowych, by nie osłabić ich dobroczynnych właściwości. Najlepszym sposobem przechowywania suplementów witaminowych jest pojemnik z zakręcaną pokrywą i przechowywanie go w suchym miejscu. Przechowując suplementy witaminowe, ważne jest również, ażeby sprawdzić, czy nie były przechowywane dłużej niż data przydatności do spożycia. Nie wolno zagwarantować zawartości witamin w suplementach, jeśli przechowujesz tabletki witaminowe po upływie terminu ich przydatności do spożycia.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>