Dropshipping – znakomita opcja dla firm

Dropshipping opiera się na systemie trójstronnym między klientem, sprzedawcą i dostawcą. W przypadku zakupu przez Internet, klient korzysta ze witryny e-commerce sprzedawcy, który oferuje produkty, których nie posiada w magazynie.
W momencie złożenia zamówienia klient dokonuje zakupu u dostawcy, który jest odpowiedzialny za dostawę do klienta. W dropshippingu detalistę można zatem przyrównać do usługodawcy odpowiedzialnego za sprzedaż produktów, który nie zajmuje się logistyką. Odpowiada za logistykę dostawca. Ten model sprzedaży daje sprzedawcy dużą elastyczność i pozwala mu skoncentrować się tylko na sprzedaży.

Dla sprzedawcy , zwłaszcza jeśli jest on przedsiębiorcą, który dopiero zaczyna swoją przygodę z e-handlem, dropshipping ma niewątpliwe zalety, których nie należy lekceważyć. W systemie tym, nie musisz inwestować olbrzymiego kapitału początkowego. Możliwe staje się uruchomienie projektu biznesowego z niedużą sumą pieniędzy, co jest doskonałym sposobem na wprowadzenie małych i średnich przedsiębiorstw na rynek. W rzeczywistości nie ma ryzyka posiadania dużej ilości niesprzedanych produktów.  Wspaniała jest także możliwość posiadania zasobnego i zróżnicowanego katalogu dostępnego od początku prowadzenia działalności. Jest to duża atrakcja dla młodej firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>